Omslag till nya barnboken släppt och nya distanskurser på G.

 
Häromdagen fick jag äntligen släppa omslaget till nya barnboken "Vampyrjägaren". Den är gjord av Hanna Engkvist och hon jobbar just nu med att färdigställa de svart-vita illustrationerna som ska vara i varje kapitel. Mörkersdottir heter förlaget som släpper boken under våren. Jag är sååå nöjd och glad över detta :)
 
Jag uppdaterar kring min skrivarkurs också:

Skrivarkurs på distans! Vill du vara med? Det kostar endast 400:- Du får jobba i lugn och ro hemifrån. Deltagarna från förra gruppen tycker att de fått mer inspiration och att kursen har varit rolig. Nu kör jag 3 omgångar till. 13 skrivarkursmejl fördelat på 3 dagar och diskussion inom sluten facebookgrupp.

...

Drömmer du om att bli författare? Vill du veta mera om processen kring att skicka in till bokförlag? Vill du ha hjälp att kicka igång din skrivarglöd? Saknar du självförtroendet för att låta andra läsa dina texter?

Se materialet som en kursbok. Inom facebookgruppen kan vi lära känna varandra och diskutera era skrivövningar. Via mejlen ska ni skicka in era uppgifter. Jag ger ingen lektörutlåtande men kommer att ge mina egna reflekterande åsikter. Ungefär som en recensent. Alla kursdeltagare kommer att få läsa varandras texter, se det som en övning att våga lämna ifrån sig texter. Men är frivilligt.

Skrivarkursen pågår under en helg men blir säkert förlängd några dagar för att alla ska hinna avsluta sina övningar. Skrivarövningar och fantasiövningar för att kicka igång fantasin och kreativiteten. Ni får också en inblick i ett författarskap och min egen erfarenhet av förlagsbranschen. Alla får möjlighet att ställa frågor. Teman blir: Barnböcker, kärleksromaner, thriller/deckare och självbiografi. Vill du fråga något? Anmäla dig? Betalning sker via swish eller bankgiro. Kontakta mig på [email protected]

De grupper ni kan välja mellan är:

Grupp 2 som startar fredagen den 20 mars

Grupp 3 som startar fredagen den 27 mars

Grupp 4 som startar 10 april Välkommen med din anmälan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sannajuhlin.blogg.se

Gift tvåbarnsmamma från Söråker som är författare & egenföretagare. Jag är utgiven med både barnböcker och romaner för vuxna. Gör gärna författarbesök på skolor & bibliotek. Här skriver jag om mitt liv och min karriär.

RSS 2.0