Min pyssliga dotter!


Att kliva in i min snart 12 åriga dotters rum är som att kliva in i en pysselverkstad. Det sprakar av energi, färger och en hel massa smådetaljer. Jag är djupt imponerad av henne och den kreativa förmågan hon har till att skapa och hitta på.

Hon lärde sig virka för några veckor sedan och nu har konstverken satt fart. I veckan blev det några Cupcakes bakelser.

Fina dockor gjorda av toarullar som grund.
 

Sådana här snygga ugglor kan man göra av juicetetrapack tydligen.
 
Älskade Isabelle! Så stolt över dig och ser framemot mera härliga konstverk <3
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sannajuhlin.blogg.se

Gift tvåbarnsmamma från Söråker som är författare & egenföretagare. Jag är utgiven med både barnböcker och romaner för vuxna. Gör gärna författarbesök på skolor & bibliotek. Här skriver jag om mitt liv och min karriär.

RSS 2.0