Blogga eller inte blogga?

Jag är verkligen inte någon entusiastisk bloggare fastän jag önskar att jag hade mer tid över för det. Jag vill verkligen skriva intressanta och roliga blogginlägg om allt mellan himmel och jord. Precis som jag gjorde en gång på Bloggspace innan de började strula, jag lade ned och nu har de också tagit bort sidan. Sorg för alla de som bloggade där. Alla mina inlägg och foton på barnens uppväxt är totalt försvunna därifrån. Alla roliga kommentarer man fällde och åsikter om ditten och datten. Allt borta!
 
Kanske det är därför jag känner en viss skeptisk mot bloggar. Det har liksom gått mig förbi och jag satsar nu mer tid på Facebook där jag uppdaterar nästan dagligen. Men jag ska bli mer flitig här också. Det är bara det att jag haft mycket jobb på sistone. Precis avslutat ett bokprojekt och lämnat in till förlag och håller just nu på att redigera en barnbok som släpps under våren. Sedan läser jag rec.exemplar inför Barnboksprat. Håller tummar och tår för att bokningar från skolor och bibliotek ska komma in under våren. Än så länge har jag en bokning och en inbjudan till Litt.festen i Umeå i marsmånad. Det ska bli kul.
 
Jag finns på Facebook:
Sanna Juhlins officiella författarsida
 
Och på Instagram:
sannajuhlins



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sannajuhlin.blogg.se

Gift tvåbarnsmamma från Söråker som är författare & egenföretagare. Jag är utgiven med både barnböcker och romaner för vuxna. Gör gärna författarbesök på skolor & bibliotek. Här skriver jag om mitt liv och min karriär.

RSS 2.0