Tips på en sida om skrivande!

Man lär ju känna mycket folk på FACEBOOK och det bästa är att det går att finna likasinnade. Jag har många författarkollegor men också andra slags kulturarbetare via facebook.
 
Yohanna har en mycket fin blogg där hon varvar allt möjligt smått och gott som handlar om skrivande & litteratur. Hon intervjuar andra författare, hon recenserar böcker och skriver såklart om sin egen process som författare. Nyligen tipsade hon om min skrivarkurs på distans. Tack för det Yohanna!
 
 
Klicka HÄR så kommer ni direkt till hennes blogg.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sannajuhlin.blogg.se

Gift tvåbarnsmamma från Söråker som är författare & egenföretagare. Jag är utgiven med både barnböcker och romaner för vuxna. Gör gärna författarbesök på skolor & bibliotek. Här skriver jag om mitt liv och min karriär.

RSS 2.0