Tips på ännu en sida om skrivande!

Här kommer en till bekant från Facebook som jag lärt känna under åren, och som liksom Yohanna som jag skrev om för några dagar sedan, har en intressant sida om sitt skrivande. Anitha Östlund Meijer är en otroligt kreativ person som alltid har många bollar i luften. På hennes blogg hittar man en massa smått och gott, bland annat om filmmanusskrivande. Hon har skrivit över 700 början på berättelser som ska bli en bok så småningom. Just nu redigerar hon romanticcrimemanuset Hat och en gnutta kärlek.
 
Kika gärna in på hennes sida genom att klicka HÄR.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sannajuhlin.blogg.se

Gift tvåbarnsmamma från Söråker som är författare & egenföretagare. Jag är utgiven med både barnböcker och romaner för vuxna. Gör gärna författarbesök på skolor & bibliotek. Här skriver jag om mitt liv och min karriär.

RSS 2.0