Min begåvade syster!


Min syster Åsa Lundgren är väldigt begåvad. Hon tycker om att teckna, fixa med heminredning och är enormt påhittig. I julas tillverkade hon ett Monster High hus till sin dotter som blev så uppmärksammat så de blev intervjuade i radion. Åsa är också den som illustrerat Att fånga en tandfé, en bok jag skrivit och som vi gick utgiven 2010.
 
Just nu tecknar Åsa mönstrade djur på beställning.

Djuren är tecknade på fri hand med svart tusch på A4 fotopapper och varje illustration blir därför unik. Skickas hem per post efter mottagen betalning på 150:- per illustration via swish eller inbetalning via bankkonto. Man kan mejla henne på [email protected] eller så klicka HÄR för att komma in på hennes blogg.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sannajuhlin.blogg.se

Gift tvåbarnsmamma från Söråker som är författare & egenföretagare. Jag är utgiven med både barnböcker och romaner för vuxna. Gör gärna författarbesök på skolor & bibliotek. Här skriver jag om mitt liv och min karriär.

RSS 2.0