Stressig fredag med vasalopp, skrivarkurs och hushållssysslor!

 
Gårdagen var något stressig. Min skrivarkurs på distans startade så jag lade upp några skrivarmejl och fick sedan skynda till barnens Vasalopp. Har en son i ettan och en dotter i femman som skulle åka. Det blev 2 timmar ute och jag frös rejält efteråt. De var så duktiga att det var värt det. Modershjärtat sväller ju av stolthet när man ser sina barn komma kämpande över målsgränsen.
 
 
Efteråt blev det en lång promenad med en vän och sedan ställa sig och koka en kotlettgryta med lök och morötter medan jag också skulle skicka iväg fler skrivarkursmejl och försöka diskutera på Facebook. Kände mig rätt trött innan kvällen men då hade jag en föreläsning om barnböcker att lägga också. Och skjutsa dottern till ett bakkalas som hon var bjuden på. Hann läsa några sidor i en rec.bok som kommit med posten. Fick nämligen tre härliga bokpaket igår hemskickade så jag kommer absolut att läsa böcker nu istället för att kolla på teven.
 
Idag fortsätter min skrivarkurs på distans medan jag försöker emellanåt att roa rastlösa barn. Inte det lättaste.
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sannajuhlin.blogg.se

Gift tvåbarnsmamma från Söråker som är författare & egenföretagare. Jag är utgiven med både barnböcker och romaner för vuxna. Gör gärna författarbesök på skolor & bibliotek. Här skriver jag om mitt liv och min karriär.

RSS 2.0