Skrivarkurs med Kim M.Kimselius

Författaren Kim M. Kimselius har skrivarkurs under sommaren 2015. En från barn/ungdomar från 11 år och uppåt
och en för vuxna.
Klicka HÄR så får ni veta mera.
 
Kim befinner sig varje år på Bokmässan i Göteborg. Hon är en populär barnboksförfattare och ständigt uppbokad på skolbesök eller boksigneringar.
Kim M Kimselius
2015-02-28 @ 16:50:38
URL: http://kim-m-kimselius.blogspot.se/

Tack för att du tipsade om mina skrivarkurser Sanna :-)
Kram Kim




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sannajuhlin.blogg.se

Gift tvåbarnsmamma från Söråker som är författare & egenföretagare. Jag är utgiven med både barnböcker och romaner för vuxna. Gör gärna författarbesök på skolor & bibliotek. Här skriver jag om mitt liv och min karriär.

RSS 2.0