Instagram!

Hej!
 
Jag har fortfarande inte kommit igång med mitt bloggande efter min utmattningsdiagnos. Kämpar mig tillbaka och jobbar just nu några timmar om dagen. Vill bara att ni ska veta att jag uppdaterar flitigt på mitt INSTAGRAM.
 
Där kan ni följa mig under sannajuhlins
 
Annars kan jag säga att jag INTE kommer att befinna mig på bokmässan i Göteborg i september.
 
Jag jobbar just nu på ett manus. Jag har tre bokförlag som är intresserade av ett manus men hänger i luften. Jag ska delta i Castortävlingen med ett bidrag. Under sommaren släppte jag två barnböcker. Ett nytt barnmanus till en kapitelbok gick ut till bokförlag bara för en vecka sedan. Håller tummarna för det. Ska föreläsa på två skolor under månaden också och hoppas jag pallar för det.
Så det händer en hel del, trots allt, men jag gör det i slowmotion och försöker återhämta mig massor. Ska börja med medicinyogan till veckan.
 
Ha en fin höst allihopa!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sannajuhlin.blogg.se

Gift tvåbarnsmamma från Söråker som är författare & egenföretagare. Jag är utgiven med både barnböcker och romaner för vuxna. Gör gärna författarbesök på skolor & bibliotek. Här skriver jag om mitt liv och min karriär.

RSS 2.0