Kontrakten är påskrivna!


Nu är kontrakten påskrivna. Förläggaren på Mörkersdottir förlag, illustratören Hanna Engkvist och jag, som är författaren har skrivit under båda kontrakten, för det blir både e-bok och tryckt bok av barnboken "Vampyrjägaren".
 
Hanna och jag har tillsammans gått igenom manuset och jag har redigerat en gång. Sedan blir det en genomgång till med förläggaren. Alltså en hel del jobb kvar. Jag har sett några skisser av Hanna redan och väntar med spänning på slutresultatet.
 
Med boksläppsdatumet vet vi inte ännu. Våren 2015 har det sagts hela tiden och vårmånaderna kan blir allt från mars till maj. Längtar massor!
 
Frida, min förläggare, träffade jag förresten för allra första gången på Bokmässan då jag skulle signera "De Sömnlösa" under en timme. Hoppas få träffa Hanna där också vid nästa bokmässa. Hanna bor nämligen i Halmstad så hon borde ha något lättare att ta sig dit än vad jag har som måste åka från Sundsvall. Så jag hoppas vi får möjligheten alla tre att träffas i september, på bokmässan i Göteborg.
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sannajuhlin.blogg.se

Gift tvåbarnsmamma från Söråker som är författare & egenföretagare. Jag är utgiven med både barnböcker och romaner för vuxna. Gör gärna författarbesök på skolor & bibliotek. Här skriver jag om mitt liv och min karriär.

RSS 2.0