BOKREA! BOKREA! BOKREA!

Så är det dags för årets stora bokrea igen och mina förlag vill ju inte vara sämre. Tre av dem har REA på mina böcker. Klicka på länkarna för att se var du kan köpa böckerna.
 
DE SÖMNLÖSA säljs för endast 89:- direkt från Mörkersdottirs egna bokbutik. Klicka HÄR och köp.
 
Att fånga en tandfé kan du från BOKUS köpa för endast 35:- just nu. Klicka HÄR.
 
Bella och broder Superstar säljs för endast 75:- på BOKUS och du kan köpa den genom att klicka HÄR.
 
På Bokus, Adlibris och hos många nätbokhandlare finns alla mina titlar men ibland lönar det sig att kika in på förlagens hemsidor för de kan sälja böckerna billigare. Om man lägger ned tid på att googla så kan man tjäna några slantar.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sannajuhlin.blogg.se

Gift tvåbarnsmamma från Söråker som är författare & egenföretagare. Jag är utgiven med både barnböcker och romaner för vuxna. Gör gärna författarbesök på skolor & bibliotek. Här skriver jag om mitt liv och min karriär.

RSS 2.0